ქართული
პროექტის სახელწოდება
”პატარა ექვსფეხა ცხოველები.”
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების აგებულება, სასიცოცხლო ფუნქციები, მათი როლი ბუნებაში.
პროექტის აქტუალობა.
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების როლი ბუნებაში და დავაინტერესოთ მათით.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლეები ისწავლიან მწერთა კლასიფიკაციას, მწერთა ანატომიურ და ფიზიოლოგიურ აგებულებას. მათ შეგუებულობას სასიცოცხლო გარემოსთან, შეძლებენ დაასახელონ ადამიანისთვის სარგებელის და ზიანის მომტანი მწერების დასახელებას. განუვითარდებათ კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები,
გაუჩნდებათ სურვილი ღრმად შეისწავლონ და გააცნონ სხვას მწერების კასისთვის დამახასიათებელი თავისებურებანი.
მონაწილეთა ასაკი:
6-13 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:
2 თვე.
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების როლი ბუნებაში და დავაინტერესოთ მათით.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლეები ისწავლიან მწერთა კლასიფიკაციას, მწერთა ანატომიურ და ფიზიოლოგიურ აგებულებას. მათ შეგუებულობას სასიცოცხლო გარემოსთან, შეძლებენ დაასახელონ ადამიანისთვის სარგებელის და ზიანის მომტანი მწერების დასახელებას. განუვითარდებათ კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები,
გაუჩნდებათ სურვილი ღრმად შეისწავლონ და გააცნონ სხვას მწერების კასისთვის დამახასიათებელი თავისებურებანი.
მონაწილეთა ასაკი:
6-13 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:
2 თვე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება
შეიქმნას.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შინაგან აგებულებას, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, შექმნიან ბლოგს. გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა.
მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად განსახილველი თემების მიხედვით. დაწყებითი სახეობის მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას სასარგებლო და საზიანო მწერების შესახებ. ისინი მოააგროვებენ მწერების ამსახველ სურათებს, ვიდეოებს, ჩაიწერენ ინტერვიუს მეფუტკრესთან. მეორე ჯგუფის წევრები თანმიმდევრობით აღწერენ ჯგუფის მიერ შესრულებულ სამუშაოს, (ინფორმაციას მწერთა ცხობრების ნირზე, მწერების აგებულებაზე, გამრავლების ინტენსივობაზე და განვითარების სხვადასხვა სტადიისთვის დამახასიათებელ კვების სტილზე და ფიზიოლოგიურ თავისებურებებზე. ინფორმაციას მათ სარგებლიანობაზე.) მესამე ჯგუფი თავს უყრის ყველანაირ მასალას ჯგუფის ბლოგზე. ჯგუფები მოახდენენ თავიანთი ბლოგების პრეზენტაციას პროექტის შეფასება მოხდება წინასწარ შექმნილი შეფასების რუბრიკით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შინაგან აგებულებას, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, შექმნიან ბლოგს. გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა.
მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად განსახილველი თემების მიხედვით. დაწყებითი სახეობის მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას სასარგებლო და საზიანო მწერების შესახებ. ისინი მოააგროვებენ მწერების ამსახველ სურათებს, ვიდეოებს, ჩაიწერენ ინტერვიუს მეფუტკრესთან. მეორე ჯგუფის წევრები თანმიმდევრობით აღწერენ ჯგუფის მიერ შესრულებულ სამუშაოს, (ინფორმაციას მწერთა ცხობრების ნირზე, მწერების აგებულებაზე, გამრავლების ინტენსივობაზე და განვითარების სხვადასხვა სტადიისთვის დამახასიათებელ კვების სტილზე და ფიზიოლოგიურ თავისებურებებზე. ინფორმაციას მათ სარგებლიანობაზე.) მესამე ჯგუფი თავს უყრის ყველანაირ მასალას ჯგუფის ბლოგზე. ჯგუფები მოახდენენ თავიანთი ბლოგების პრეზენტაციას პროექტის შეფასება მოხდება წინასწარ შექმნილი შეფასების რუბრიკით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
პროექტის ხელმძღვანელი :
ტინისხიდის პირველი კლასის პედაგოგი დალი სებისკვერაძე,
ტინისხიდის პირველი კლასის პედაგოგი დალი სებისკვერაძე,
ქვ.
სობისის საბუნებისმეტყველო საგნების პედაგოგი თამარ ბერიძე.
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა
dali.sebiskveradze@gmail.com
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა
dali.sebiskveradze@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
No comments:
Post a Comment